Velkoobchod elektromateriálem a svítidly

Vedoucí oddělení poboček BRNO

27. 09. 2024 | Pobočka: Brno - Kšírova

✅ Hledáme dynamického a zkušeného vedoucího, který dokáže efektivně řídit a rozvíjet tým poboček v naší společnosti. Pokud jste připraveni vést a rozvíjet tým ve společnosti s dlouholetou tradicí, neváhejte a přihlaste se k nám. Těšíme se na vaši přihlášku! ☝️

Jaká je náplň práce vedoucího oddělení poboček?

  • Budete určovat klíčové cíle a priority pro oddělení, zajišťovat jejich koordinaci a efektivní řízení.
  • Vaším úkolem bude rozdělovat jednotlivé úkoly mezi členy týmu a průběžně sledovat jejich plnění, abyste zajistili dosažení stanovených cílů.
  • Pravidelná komunikace a zpětná vazba jsou základem úspěchu. Budete rozvíjet svůj tým, sdílet důležité informace ze společnosti a navrhovat možnosti pro další vzdělávání a zlepšování.
  • Budete mít na starosti optimalizaci interních procesů, inovace a hledání nových způsobů, jak zvýšit efektivitu a kvalitu práce v oddělení.
  • Vedle řízení oddělení budete také zajišťovat, aby členové týmu jasně chápali strategii organizace a směřovali k jejímu společnému naplnění.
  • Budete pravidelně sledovat, analyzovat a hodnotit kvalitu, rychlost a efektivitu práce, a na základě těchto údajů navrhovat opatření ke zlepšení.
  • Pravidelně budete informovat svého nadřízeného o postupu práce, výsledcích a dalších důležitých aspektech řízení oddělení.
  • Vaším úkolem bude také aktivně se podílet na každodenních činnostech oddělení, což zahrnuje servis poboček, vychystávání zboží pro pobočky a efektivní řešení případných nesouladů, s cílem zajistit spokojenost zákazníků a plynulý chod všech procesů.

Požadujeme

  • Vystudovaná SOU nebo SŠ (v oboru elektro výhodou).
  • Znalost práce na PC min. MS Office.
  • Schopnost týmové práce a vedení týmu.
  • Zkušenosti s prací ve skladu výhodou.
  • Dobré komunikační dovednosti, umění zpětné vazby.
  • Schopnost motivovat, jednat s lidmi.

Nabízíme

  • Jistotu – zázemí silné a stabilní české společnosti.
  • Work-life balance – 5 týdnů dovolené. Férový a transparentní přístup.
  • Příspěvky – stravenkový paušál ve výši 107 Kč a příspěvek na dovolenou před létem.
  • Odměny – pravidelné vyplácení odměn podle hospodářského výsledku firmy.
  • Cafeterie – využíváme systém Edenred.
  • Přátelské pracovní prostředí – parkoviště pro zaměstnance, MHD zastávka přímo před firmou, výborná kantýna.

Termín nástupu

  • Ihned nebo dle dohody

V případě zájmu nám prosím zašlete profesní životopis. Pokud se Vám do 30 dnů neozveme, dali jsme přednost uchazečům, kteří lépe vyhovovali požadavkům naší společnosti. 

←   zpět na výpis pracovních pozic

Máte zájem o tuto pracovní pozici? Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře.

(max. 3 MB)